Sosyal Medya Uzmanlığı
Toplumumuzda bir çok kişi kendini sosyal medya uzmanı, hatta uzmanından da öte ordinaryüs profesörü olarak görmektedir.
Azcık facebook kullanmasını bilen iki kelimeyi de yan yana koydu mu al sana sosyal medya uzmanı, fenomen, bilir kişi olu veriyor.
Sosyal medya ile ilgili en ufak fikri olmayan patronları ağlarına düşüren bu alameti farikalar sırf cepleri için sömürü faaliyetlerini lafazanlıkla ve ustalıkla yapıyorlar.
Sosyal Medya Uzmanlığının ana konusu iletişimdir. Kurumlar için büyük önem taşıyan ve günümüzde bir meslek kolu haline gelen medya uzmanlığı ayaklar altına düşürülmüş, ağzı laf yapan herkesin uzman olduğu bir konu haline gelmiştir.
Vatandaşı ve müşteriyi tanımadan kalıplaşmış çalışma tarzları ile kopyala yapıştır mantığını uygulayan sözde medya uzmanlarımız; bu sektöre emek veren, kendini yetiştirmiş faydalı olan ve sosyal medya platformlarında özel kampanya kurguları geliştiren yöneten ve hizmet ettikleri kurumu tanıtan emekçilerin asalakları konumundadır.
Sözde uzmanlarımızın en büyük şansları kurumlarda yaptıkları işlerin ilk icracısı olmamalarıdır. Hazıra konan ve daha önce temelleri atılmış olan, alt yapısı yapılmış çalışmaların üzerine gelerek çalışıyor gözükmektedirler. Patronların büyük bölümünün bu sektöre uzak olması onlar için bulunmaz nimettir.
Uygulamanın esası olan insan faktörünün tanınması bu sektörün en can alıcı konusudur. Halktan kopuk ve burnu havada tabiri ile iş yapanlar patronların ve vatandaşların parasını sömürmekten ve zaman kaybına uğratmaktan başka işe yaramazlar.
Toplumumuzda bir çok kişi kendini sosyal medya uzmanı, hatta uzmanından da öte ordinaryüs profesörü olarak görmektedir.
Azcık facebook kullanmasını bilen iki kelimeyi de yan yana koydu mu al sana sosyal medya uzmanı, fenomen, bilir kişi olu veriyor.
Sosyal medya ile ilgili en ufak fikri olmayan patronları ağlarına düşüren bu alameti farikalar sırf cepleri için sömürü faaliyetlerini lafazanlıkla ve ustalıkla yapıyorlar.
Sosyal Medya Uzmanlığının ana konusu iletişimdir. Kurumlar için büyük önem taşıyan ve günümüzde bir meslek kolu haline gelen medya uzmanlığı ayaklar altına düşürülmüş, ağzı laf yapan herkesin uzman olduğu bir konu haline gelmiştir.
Vatandaşı ve müşteriyi tanımadan kalıplaşmış çalışma tarzları ile kopyala yapıştır mantığını uygulayan sözde medya uzmanlarımız; bu sektöre emek veren, kendini yetiştirmiş faydalı olan ve sosyal medya platformlarında özel kampanya kurguları geliştiren yöneten ve hizmet ettikleri kurumu tanıtan emekçilerin asalakları konumundadır.
Sözde uzmanlarımızın en büyük şansları kurumlarda yaptıkları işlerin ilk icracısı olmamalarıdır. Hazıra konan ve daha önce temelleri atılmış olan, alt yapısı yapılmış çalışmaların üzerine gelerek çalışıyor gözükmektedirler. Patronların büyük bölümünün bu sektöre uzak olması onlar için bulunmaz nimettir.
Uygulamanın esası olan insan faktörünün tanınması bu sektörün en can alıcı konusudur. Halktan kopuk ve burnu havada tabiri ile iş yapanlar patronların ve vatandaşların parasını sömürmekten ve zaman kaybına uğratmaktan başka işe yaramazlar.
Yorumlar
Yorum Gönder